tirsdag 4. mai 2010

Sirkus, avlyst AG trening og neseprøve.....


Det er sirkus i "stan" og de har forestilling på LHK (www.levangerhundeklubb.com) sin treningsplass....så derfor ingen agitlity- trening på Hebbe og meg idag. Men noe må man da finne på....
Så: neseprøve....
Vi hadde jo et begredelig og om ikke værre første forsøk på Levanger i sen -vinter. Der Hebbe KUN var opptatt av alt annet ( fjortis...grrrrrrrrr..) Men i dag skulle atlså neseprøven testes ut igjen. Forsikret meg om at det var masse lukt av meg på den, og at Hebbe fikk med seg at jeg slapp den ned på bakken 1 meter forann han....Så var det bare å vente da. På at det skulle gå opp et lys for den godeste "Partykungen"....Sto klar med klikker, godbit og en lyst til å feire fødselsdag, nyttårsaften og 17.mai på en gang....Der ble jeg stående gitt.......15 min faktisk!!! Hebbe så på meg og jeg så på pinnen.....Til å være smart (tjiihi) er den hunden sinnsyk treig!!!!!! Men så: da starta han å snuse (halleluja) og tror du ikke pinnen havna i munnen også!! Klikk, gogbit og storfest da ja....Håp i hengende snøre, bare en har tid....og det har jeg jo masse av...eh....
Blir nok å teste min tålmodighet i morgen også....

Voffetivoff...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar