onsdag 26. mai 2010

FVF og AG- trening

I går var det AG trening på Nossum...Dro dit litt før for å trene FVF-utholdenhet. Hebbe var litt ukonsentrert til å begynne med, men kom seg etter et par feilsignal. Tok vanligmarsj, høyrevending, saktemarsj og venstrevending med holdt før belønninga kom. Belønna førs kun meg meg, før Hebbe fikk godbiter. Fungerte bra det!! Tok også samme "runden" en gang til og da med springmarsj. Samme belønningsmetode som første gang. Jeg ser at under springmarsj har Hebbe en tendens til å komme litt forann meg, men kontakten er på topp da :o) Så dette tror jeg blir bra med masse mengde trening på dette. En liten avslapping i bilen etterpå, da vi i AG gruppa sankket om vår planlagte AGcup. Det blir gøy å komme igang med det.

Så var det AG: Hadde bestemmt meg på forhånd at jeg skulle kun trene slalom. Hebbe trenger mindre og mindre påvirkning under slalomen, i allefall når jeg har han på min høyre side. Når har er på min venstre side er det jeg som roter med bevegelsene og Hebbe blir jo naturlig nok påvirket av dette. Så jeg må vell tørrtrene på gåinga mi da ;o)

Litt impulsiv på slutten av treninga bestemmte meg på å trene på hjulet og rett over i vippa....Skulle ikke ha gjordt det :o( Hebbe "sa" fuck you til meg og stakk....Grrrrrrrrr... Ignorert meg totalt, før han stakk langt unna...Man blir jo redd når sånt skjer, og da tenker jeg spesielt på biler....men man blir forbanna og ja!!!!! Heldigvis tok Hebbe et dårlig valg, og bestemmte seg for å avlegge ei flat-tispe som sto ute et besøk...Hun satte IKKE pris på besøket og ga Hebbe klar beskjed om å pelle seg vekk!!! Så da kom han tilbake til meg. Med fyyyyy flate jeg var sur!!! Og det var ingen snusing på tur tilbake og rett inn i bilen!!!!!

En j#%&# dårlig avsluttning på en bra treningskveld ble det....kjenner jeg blir irritert når jeg skriver om det nå, og jeg er IKKE langsint. Tips til å løse dette mottas med stor takk!!!!! Kan jo ikke ha det sånn.
Ingen trening idag, men vi får se om det blir en mulighet til det i morgen...og da skal jeg trene kun på det jeg har tenkt å trene på. Dermed basta!!!

Voffetivoff

1 kommentar:

  1. TAkk for fin kommentar på bloggen min :) Det e
    bestandi trivele! Må sei Hebbe e ein heldi hunn så får bo te ein så flott familie, trur itj hainn lid nå nei :)

    SvarSlett