søndag 2. mai 2010

Ny blogg nye muligheter...


Da jeg er et surrehue ut av dimensjoner, klarte jeg og ordne sånn at den gamle bloggen min ikke virka på en eller annen måte. Så nå starter jeg på ny frisk på et nytt nettsted. Jeg MÅ jo få skrevet ned hvor flink en hund jeg har :o)
For det er han nemmelig, i alle fall nå og da....I dag har han vært flinkis godeste "Partykungen". Dro med meg hele fammen, som teller 2 store og 3 små, til Landfallbanen. Der sto litt agitily på programmet.
  • Starta med slalomen, siden det er den øvelsen vi sliter mest med:Må fremdeles bruke masse håndbevegelser. Men når jeg har Hebbe på min venstre side går det bedre enn når han er på min høyre side....Her må man vell kun skylde på fører da..Vi får stå på, så fikser vi nok dette.
  • Hopp: Lett som en plett og super gøy!! Hebbe hopper over hva som helst når som helst.
  • Tunell: Ingen problem og Hebbe har starta med å skjønne HVA en tunell er.
  • Felt: Hebbe har det j#%*" travelt, og min jobb er å bremse han. På stigen begynner det å bli bra for der har vi terpet masse på å gå rooooooooolig ned.
  • Kombinasjon: Hjulet, stige, hopp og tunnel. Her er det bare en ting å si: Han går så det suser!!!!!!
Det var dagens lille trening.....i mårgen ser jeg faktisk muligheten til å komme meg på miljøtrening igjen også.....Her går det unna...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar