torsdag 10. juni 2010

Sommer, sol, LP og AG





Travle tider med avsluttninger, treninger, myggturneringer.....og ikke minst hundetrening :o)
Vi trener jevnt og trutt, men jeg merker fort på Hebbe at han går lei om vi trener på det samme hver dag....Og da er det jo bra at en synes flere ting er gøy da.

Tirsdag var det som vanlig AG trening på Nossum. Det kom flere nye og det er jo gøy at flere viser sin interesse...For AG miljøet på Innherred er lite og sårbart. Jo flere jo bedre! Så over til Hebbe treninga..Hadde bestemt meg for å kjøre kombinasjoner på banen som var satt utover. Hindrene har Hebbe kontroll på så fokuset på treninga var at jeg skulle være kul nok til at Hebbe ville "leke" sammen med meg og ikke dra på frierferd. Med å ta korte økter lykktes vi ......"Kungen" sin det!
Etter treninga dro vi for å se på klubbmesterskapet i LP, men det var nok alle belgervalpene som fanga interessen :o) Noen røde, noen grå noen svarte fine som så :o) ( Dagens poetiske ) Valper er herlige!!!!! Har fått trena litt LP og i det siste, og her trener vi kun utholdenhet i øvelsene......må innrømme at det er bittelitt kjeeeeeeeeeeeedelig. Men skal man nå klare dette bronsjemerket, så må det til....Sliter litt med "stå" da...vanskelig den altså......her trenger jeg hjelp ja....så da må en ut på frierferd og få råd.
Har også vært noen turer på Landfall banen...Hebbe er trygg på den banen og etter oppvarming kjører vi kjennom hele banen uten godbit..og da blir både fører og hund smått andpusten etterpå..tjiiiiiiihi


Så en gla nyhet...i skrivende stund er vi på dag 3 med sol i Trøndelag! Krysser fingre og håper det varer lenge....

Bildene i dag viser litt sommerstemning og et kontaktbilde med Hebbe og meg.

Voffetivoff...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar