tirsdag 15. juni 2010

Phu......

Da har "feriegjesten" dratt og Hebbe og jeg ligger som noen slakt på sofaen. Skal innrømme at det har tatt på både for Hebbe, resten av fammen og meg å ha Lodvisen på besøk. Stor, sta, fjortis og kanskje ikke så mye oppdragelse på "sikklevoffsen"....Og det tar på....Men han har da fått kjørt seg litt mens han har vært her....Godbitsøk, litt lydighet, trening av ro inne osv....men om noe av det sitter nå er uvisst ;o)

I går kjøre Hebbe og jeg igjennom hele bronsjemerket programmet, vell og merke uten tannvisning, som jeg helt har glemt!!!! Suuuuuusa i hode..grrrrr.. Belønner kun ved øvelsenes slutt og det fungerer bra i hagen det. Sliter fremdeles med stå, men fikk noen tips av Grete idag da...

I dag var det agillity som sto på programmet..Hebbe er sliten, så vi tok kun to korte økter med slalom, og over stigen to ganger. På slalomen viser Hebbe fremgang...dette blir bra det! Stigen trener vi på å bremse. Hebbe har en tendens til å ha det "litt" travelt over....vil jo videre til neste hinder må du skjønne :o)

Ble også med på fellesdekk, med en del forstyrrelser. Hebbe lå han!!!! Tenkte jeg skulle få Grete til å komandere oss på lineføringa etter som det har gått så strålende i det siste...Starta først med tannvisning..Når Grete sa det tenkte jeg"f........n, det har jeg jo helt glemt" Så nå skal DET trenes på ja...Hebbe var ikke helt klar for å bli komandert idag, var nok alt for mange forstyrrelser, i tilegg er Hebbe sliten...Så det ble ikke noe av det...men fikk tips på hvordan sten skal trenes da....Nå skal Hebbe få slappe av noen dager og komme seg etter besøket, så på lørdag tenker jeg det blir "fræs" i "Kungen" igjen!!!!!

Voffetivoff...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar