torsdag 10. februar 2011

Valpe og sosialiseringskurs...

Devi og jeg starta kurs ikveld. Valpe og sosialiseringskurs. Mange ulike raser, planer og erfaringer på kursdeltakerne, så det er gøy da :o)

Jeg sitter å bruker mine små-grå for å finne ut hva jeg egentlig har vært med på....For en ting kan jeg si: det ble en ny erfaring. Fra å blitt "oppdratt" som hundeeier i Svartberg sin filosofi, har kursholderen i dette kurset Turid Rugaas som "heltinne"....Så det ble mye nytt for meg, men jeg stiller med et åpent sinn og skal gå ferdig kurset....Så får jeg kjøre litt Svartberg hjemme og etter kurset..hehehehe :o)

Devi havna i koma like etter hjemkomsten, og jeg har brukt kvelden på å lese på nettet om Turid Rugaas...Koma snart på meg å nå ;o)


Voffetivoff

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar