onsdag 20. april 2011

Stikker jeg av med seieren som verdens værste blogger???

Men d skal søren ta meg ikke være enkelt heller....et laaaangt blogg innlegg ble akkurat sletta, eller det var vell fordi jeg glemte å lagre da, men... #¤%¤¤#¤%!!!!!


Har starta på valpekurs til Merete og med Grete som innstruktører.

Alt jeg skriver nå er. Devi er ei stjerne!!!!!!

Leken har løsna, liggen er på tur, kontakten er bra, har smått starta treninga på FVF. Også digger hun å drive med søksøvelser!!!

Hebbe nyter dagene som pensjonist, barnehageonkel og "Kung" :o)

Drar til Trongsunder på lørdag og da satser vi på fine dager for både 2- og 4bente!! Kamraet skal være med, så neste blogg LOVER jeg at det skal være bilder i ......eheheh!


GOD PÅSKE!!!!


Voffetivoff.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar