torsdag 3. februar 2011

På sporet....

Devi har fått prøvd seg på et aldri så lite spor i dag :o) Etter tips prøvde jeg et "spontan" spor...Og det fungerte det!!!! Dro ned på Ørin og fer var det noen bar-flekker... Alt jeg kan si er at : Jeg gleder meg SINNSYKT til våren :o) Har lyst til å ut å kjøpe ei spor sæle allerede jeg, men Devi tuppa må vell få vokse seg enda søtere og større før jeg gjør det ;o)

Ellers så blir det dyrlege og vaksine imorgen, "Bestemor" Grete kommer på lørdag for å lære meg litt napping....( Har prøvd litt selv, men usikker på om resultatet ble så vellykket...) Søndag drar Devi tilbake en tur til Heieråsen for å være der mens jeg kurser meg i Oslo... Hebbe skal også ut på "legd" og han får det supert dit han skal.. Ongene skal til min mor og sambon er på skole i Trondheim...Begynner å bli god på logestikk nå ;o)


Voffetivoff

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar