torsdag 20. mai 2010

Lite blogging, men mye trening....


Vi tjoner da på med vårt Hebbe og jeg...De siste dagene har jeg fokusert mye på FVF, kontakten og utholdenheten på denne øvelsen. Og formen er varierende vil jeg si :oS Jeg er et surrehue, og det påvirker jo Hebbe også....( så her må matmor skjerpe hode ja ..hehehehe) Men alt er ikke bare min feil...Etter en ganske fin periode nå så har Hebbe blitt hannhund med stor H igjen...grrrrrrrr...snusing, markering og stikke av tid!!!! Jeg blir så SUR!
Tirsdagen var det AG trening, og jeg merka at han ikke var som han kan være, men kjørte på med slalom ( og halleluja....her er det fremgang!) Skulle så kjøre litt hopp for å få inn litt fart ( kanskje ikke det vi trenger mest, men en må få det med seg..) To hopp i ett starta vi med, og avslutta med.For Hebbe han stakk han :o( Ikke noe gøy da vi trener ved en travbane. Hen han overså hestene, og dro på en liten "markeringstur" ( "Her er jeg, verdens kuuuuuuuleste Partykunge klar til tjeneste!!!!") SÅ da måtte matmora brøle høyt før han fant ut at det er vell best å komme nå... Da ble det rett i bilen, og der fikk han sitte å se på at Marit og Robin leika utenfor....kjeeeeeeeedeli det!
Hebbe fikk en sjanse til etter sei stund. Fokuserte da på hjulet, pølsa og vippa. Går bra dette, ja...Nå har han starta å bremse litt på vippa også, slik at vi får trena felt også ;o) Holder på å planlegge AG-cup i Levanger Hundeklubb også nå....Det blir gøy det, men sikkert mange flauser og morsomme episoder. Kjenner jeg dovendyret som ligger på gulvet rett så skal nok han stå for mange av dem :o)

Voffetivoff

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar