onsdag 2. juni 2010

AG-cup

I går arrangerte Levanger hundeklubb første runde i agillity cuppen 2010. Og det var noen spente debutanter som stillte til start :o)
Vi hadde ikke med felt-hinder, da disse trenger en oppgradering....
Så tilake til vår innsats. Jeg var veldig usikker på om jeg skulle starte i det hele tatt. Dette grunnet Hebbe sin nye hobby (les: stikke av). Men hadde jo ei super økt under miljøtreninga på mandagen, så jeg valgte å "se" ann Hebbe før jeb bestemte Koblingmeg...Og Hebbe hadde dagen han!!!!
Alle syntes d var så gøy og løpe en hel bane i går, så vi kjørte to runder på hver hund, og Hebbe var den eneste som forbedret tiden sin i runde to. "Kungen" is back ;o) Første runde sleit jeg med å få Hebbe gjennom pølsa, så da hoppa jeg over den å løp videre. ( vi disker ikke på at hinder ikke blir tatt, legger til 3 sek istede, vi er jo tross alt nybegynnere) Litt tullball blir det, men det er jo min feil, så her er det jeg som må øve :o) Tok pølsa etter at løpet var over, og før Hebbe fikk slappe av i bilen.
Runde to gikk bedre, selv om hjulet tok litt tid da. Ingen problem med pølsa. Så beste tid for Hebbe om meg igår ble 34 sek og 0 feilpoeng. Og 1. plass i klasse stor hund!!! (Her skal det vell nevnes at Hebbe var den eneste startende i klasse stor hund da...)
Klasse liten hun stillte 3 ekvipasjer. Gøy å se på de og ja!!! I dag skinner sola og Hebbe skal få seg en hviledag....

Voffetivoff

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar